wtorek, 25 października 2016

''Moja Stajnia'' już wkrótce!

Hej!
Niedawno na stronie pojawiła się zajawka... Nowych stajni!
Tak, nowych stajni, dość dużo osób na to czekało. Wejdą one w listopadzie.
 
Stajnia powiększy się o dwa boksy za darmo. Później będziemy mogli powiększyć stajnię do 14, 16 lub 18 miejsc!
Ale przyjrzyjmy się zajawce... Widzicie może kotka po lewej stronie boksów? Możliwe, że oznacza to, że będziemy mogli wypuścić zwierzątka, które albo gniją w torbie, albo pleśnieją w szafie.
Dodatkowo taczka... Taczka znaczy jedno. Po prawej stronie widzimy wiaderko z marchewkami. Chyba będziemy mogli tam chować jedzenie! :) Bardzo mnie to cieszy, gdyż po takich aktualizacjach jak tęcza, miałam same żarcie w inwentarzu ;-;
Zostanie usunięta Wyspa Koni, a za to pojawi się padok, gdzie będziemy mogli trzymać konie za darmo!

Ja jestem zadowolona, a jak Wam się podoba aktualizacja?

2 komentarze: