piątek, 21 października 2016

Aktualizacja 19.10.2016 - Halloween!


Hej!
Ja bardzo przepraszam, że mnie nie ma i rzadko piszę posty, ale muszę się dużo uczyć ;)
Postaram się poprawić.
W środowej aktualizacji nastał czas na Halloween. W życiu realnym nie obchodzę tego święta, ale w SSO, czemu nie?
Zespół gry postanowił ''obdarować'' nas Jeźdźcem Bez Głowy!
Dla ciekawskich wygląd tego pana:



Znalazłam go za ujeżdżalnią, po drugiej stronie rzeczki ;)
Fakt, jak go szukałam to musiałam włączyć szum strumyka, bo nienawidzę gdy rogi ekranu mi się ściemniają xD
Oprócz niego w zamku znajdziemy drzwi, przez które przedostaniemy się do ''domu strachu''. Jedziemy wagonikiem, a na naszej drodze stają różne ''straszne'' rzeczy :D
 

W Centrum Handlowym dodali nowe ubrania, a targ rozbudował się w Wiosce Rybackiej.
Dodatkowo informacja dla młodszych zawitała na stronie w aktualnościach:
''Ostrzeżenie dla graczy: Te zadania to masa zabawy, ale można stracić przy okazji trochę nerwów. Mogą się one wydać zbyt przerażająca dla młodszych graczy. Jeśli czujesz, że zadanie jest zbyt straszne, być może ktoś w domu będzie chciał Ci pomóc z nowym zadaniem? Pamiętajcie, to tylko zabawa :).''

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz